The Weeknd a lansat recent albumul ”After Hours” care a reușit să depășească în topuri albumul lansat de Billie Eilish. La o ascultare mai atentă, se pare că multe piese au fost scrise pentru fosta iubită a artistului, Bella Hadid.
articolul continua dupa recomandari
Abel Tesfaye, cunoscut de fani cu numele de The Weeknd a revenit în fotță și a lansat albumul ”After hours”, pe care chiar el îl descrie ca fiind ”un capitol psihotic”. După ce a apărut de mai multe ori la show-uri cunoscute, pentru fani a fost destul de evident că The Weeknd va reveni în lumina reflectoarelor, însă sub propriile condiții.
Pentru album, The Weeknd a lucrat cu Kevin Parker, Oneohtrix Point Never, Max Martin, Metro Boomin și i l-a dedicat unui fan care a decedat recent.
Uite ce piese face referire la Bella Hadid:
1. Too Late - "Sources say that we're done, how would they know? / We're in hell, it's disguised as a paradise with flashing lights."
2. Hardest to love - "You try with me so many times, yeah."
3. Scared to live - "When I saw the signs, I shoulda let you go / But I kept you beside me / And if I held you back, at least I held you close."
4. Snowchild - "She never need a man, she what a man need / So I keep on falling for her daily / We was at Coachella going brazy / Stack a couple Ms like I was Shady / Now I'm in Tribeca like I'm JAY-Z."
5. Escape from LA - "She got Chrome Hearts hangin' from her neck."
6. Heartless - "I thought I lost you this time / You just came back in my life / You never gave up on me / I'll never know what you see."
7. In your eyes - "I tried to find love / In someone else too many times / But I hope you know I mean it / When I tell you you're the one that was on my mind, oh."
8. Save your tears - "I saw you dancing in a crowded room / You look so happy when I'm not with you / But then you saw me, caught you by surprise / A single teardrop falling from your eye."