Rihanna a folosit manechine-curvy în magazinul ei Fenty, iar fanii o iubesc acum şi mai mult. Atunci când Rihanna și-a deschis magazinul pop-up Fenty din New York, oamenii n-au observat doar hainele, ci și manechinele care le purtau.

Partea interesantă și inedită este că aceste modele din plastic nu aveau dimensiunile standard de 90-60-90, ci aveau forme, erau curvy.

Fanele au fost în extaz: „Here for this mannequin having hip dips and a little pooch”
„Wow this mannequin is shaped like me”

„Adevărul este că femeile nu sunt frumoase doar dacă se încadrează în standarde fixe, așa că manechine care le pun în valoare formele (burta, șoldurile sau sâinii) celebrează diversitatea și normalitatea.”, declara Rihanna.

„Viziunea Rihannei pentru Fenty este aceea de a celebra feminitatea în toate formele sale. Colecția explorează o altă latură a garderobei unei femei, una care onorează toate culorile, formele și stilurile. Am vrut să demonstrăm asta cu ajutorul unor manechine care reprezintă realitatea.”, au declarat colaboratorii acesteia.