În plină eră a rețelelor sociale, tradițiile suferă schimbări, astfel că tinerii din ziua de astăzi sunt angrenați mai mult în zona virtuală în detrimentul activităților specifice sărbătorilor de iarnă.  

 

Tradiția de Moș Nicolae spune că trebuie să îți lustruiești ghetuțele și să le așezi frumos la ușă, iar dacă ai fost cuminte în anul ce este aproape de final vei fi răsplătit cu dulciuri și alte cadouri, în caz contrar vei primi o nuielușă.

 


 Activitatea influencerilor din ziua de astăzi este strâns legată de contul lor de Instagram și tot ce au făcut anul acesta este disponibil pe profilul fiecăruia, așa că mulți români se pregătesc pentru Moș Nicolae postand la instastory poze cu ghetute, semn că așteaptă cadouri plus tag catre brandul de la care asteapta un GIVEAWAY. Rămâne de văzut dacă prin noua tehnică, aceștia vor primi doar vizualizari sau vor primi și cadouri de la firmele care vor sa isi faca reclama prin noua metoda de social media marketing.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.