Celebrul binefăcător Moș Nicolae care aduce în fiecare an cadouri copiilor care au fost cuminți a semnat un contract de exclusivitate pentru o anumită marcă de incăltăminte. Moș Nicolae a semnat cu o firmă americană un contract extrem de generos pe 5 ani. Conform contractului de exclusivitate el va veni incărcat cu daruri doar în casele unde îl asteaptă, aranjate frumos la intrare ghetuțe și cizmulițe care sunt acea marcă.  

 


 Este o practică foarte bine cunoscută ca figurile celebre din sezonul sărbătorilor de iarnă să se alieze cu un brand puternic, de exemplu Moș Crăciun și acea băutură răcoritoare. Moș Nikeolae s-a lăsat convins de reprezentanții firmei și a acceptat contractul de exclusivitate și a fost de acord cu clauzele de exclusivitate.

 


 Moș Nikeolae este foarte bucuros că va fi brand ambasador pentru această firmă puternică de încălțăminte sport și, în plus, acum se poate lauda lui Moș Crăciun că și el este imaginea unui important brand și va avea parte de publicitate, iar notorietatea lui va crește.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.