Cu siguranță nu există niciun un om care nu a mințit până acum la serviciu.  Există o serie de minciuni office pe care va trebui să le spui în scopul de a te descurca mai bine la locul de muncă, cu toate acestea nu trebuie să exagerezi şi să îți atribui skill-uri pe care nu le ai sau să spui că vei indeplini un task despre care tu de fapt nu ştii nimic. Unele minciuni pot fi descoperite foarte uşor, iar singurul care va avea de suferit vei fi tu.

  Iată o listă de zece minciuni nevinovate pe care auzim la locul de muncă:

 1. Îmi pare bine să te cunosc.
 
 2. Îmi cer scuze, nu am putut să răspund la telefon.
 
 3. Am fost prins în trafic.
 
 4. Raportul va fi gata până la sfârșitul săptămânii.
 
 5. Te sun imediat.
 
 6. Nu pot ajunge astăzi, sunt răcit cobză.
 
 7. Scuze de întârziere, nu mi-a sunat alarma de la ceas.
 
 8. Știu eu să rezolv treaba asta.
 
 9. Mă ocup eu că am mai mult experienta pe task-ul acesta. 
 
 10. Pot să plec mai devreme pentru că am o programare la dentist?